Thursday, 7 December 2017

Pulut Kuning dengan Kerutuk Ayam


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.
Selamat bercuti kepada yang bercuti dan teruskan bekerja dengan gigih serta ikhlas untuk yang sedang bekerja.We do what we have to do hehehe..

Setiap kali cuti sekolah Cik Wan akan memasak yang ringkas2 untuk Mr A bawa ke pejabatnya. Bukan selalu kita boleh belanja kawan2 suami makan betul tak?. Kali ini Cik Wan masakkan pulut kuning dan kerutuk. Asalnya nak masak rendang tapi macam dah biasa sangat. Jadi Cik Wan tukar kepada kerutuk, simpan dululah daun kunyit yang dibeli. Boleh kot kita buat nasi kerabu untuk sarapan esok pulak.

Resepi untuk pulut kuning ni dah Cik Wan share kan di SINI dan resepi kerutuk di SINI. Nanti boleh tengok kat situ ya.


Selamat mencuba ya..





No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...