Monday, 16 December 2013

Makan Malam di Tupai2



Hari Sabtu lepas kami sekeluarga ke Restoran Tupai2 dekat dengan Istana Negara Lama. Dok menunggu plan main bowling dengan family petang tu..dah tak jadi kami ubah plan ke Tupai2 pulak..cantiikkk punya ubah kan?? Kalau macam ni, banyak kali ubah pun tak apa..hahaha Terima kasih pada hubby yang belanja kami makan yang sedap hari tu. Di bawah ni saya tunjukkan menu yang kami pilih petang tu..yummyyy!!!

.
.
.
.
.
Baby Buncis Masak Sambal

.
.
.
.
.
Butter Prawn
.
.
.
.
.
Siakap Goreng Sos Lada Hitam Mentega
.
.
.
.
.
Ketam Goreng Telur Masin
.
.
.
.
.
Udang Air Kelapa
.
.
.
.
.
Dalam banyak2 benda kat restoran Tupai2 ni..Iguana ni jugak yang diterkam Si Zahirah dan Zikry..

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...