Thursday, 29 January 2015

Gulai Udang lagii...





Lama tak update blog..busy manjang bila baru bukak sekolah ni. Setiap hari bangun pukul 4.30 atau 5.00 pagi..nak siapkan sarapan dan bekal Zahirah, nak uruskan pakainya lagi...nasib baik dia dah makin independent sekarang..dah pandai pakai anak tudung dan tudung sendiri..lega sikit..kitapun kelam kabut nak ke sekolah hehehe..
Balik sekolah pun dah pukul 3 atau empat..belum lagi aktiviti koko bulan depan..penat sungguh..tapi redha jelahh..ramai lagi orang takde kerja sekarang ni kan..kita yang ada kerja ni buatlah betul2 dan penuh keihklasan...
Resepi dah ada kat SINI, cuma Cik Wan tambah telur rebus sebab Zikry tak berapa suka makan udang...selamat mencuba..

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...